Certyfikaty i wyróżnienia

 

Szeroka gama kolorów i wzorów jest w stanie zaspokoić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów- dowodem na to jest uzyskanie godła i tytułu Odkrycie Roku i Eko- Lauru Konsumenta nadane przez naszych klientów, jako dowód uznania i przywiązania do jakości naszej marki. Kampania edukacyjno-promocyjna produktu Greenbag otrzymała nagrodę European Excellence Award 2009 r., w kategorii Launch. Nagroda przyznawana jest za wybitne osiągnięcia w dziedzinie komunikacji oraz PR co udało nam się osiągnąć w minionym roku wspólnie z firmą PR. Działania podjęte w ramach kampanii przyczyniły się do rozpoczęcia ogólnopolskiej debaty nt. problemu toreb jednorazowych, jako pierwsi zastosowaliśmy metody marketingowe dla promowania ekologicznych zachowań na zakupach. 

 

 

Informacje na temat wybranych wyróżnień:

 

 

Medal Europejski dla kolekcji toreb bawełnianych

 

Marka ekologicznych toreb z bawełny została wyróżniona Medalem Europejskim w 2015. Medal w tegorocznej XXVI edycji konkursu otrzymaliśmy za design limitowanej edycji toreb ekologicznych wykonanych z wysokiej jakości. Medal Europejski to ogólnopolskie przedsięwzięcie organizowane przez Business Centre Club, Ministerstwo Spraw Zagranicznych i Honorowy Patronat Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego. Celem tego przedsięwzięcia jest wyróżnianie oraz promocja wyrobów i usług oferowanych przez firmy działające na terenie Polski, pobudzenie zainteresowania standardami europejskimi i przepisami obowiązującymi w Unii Europejskiej, pobudzenie zainteresowania wielomilionowym rynkiem Unii Europejskiej wśród polskich przedsiębiorców, pobudzenie zainteresowania konsumentów i przedsiębiorców z krajów Unii Europejskiej Laureatami Medalu Europejskiego. Medalem Europejskim wyróżniane są wyroby i usługi, które odpowiadają standardom europejskim. Nominowany wyrób musi spełniać wymagane prawem normy, mieć odpowiednie licencje, patenty itp. Istotna jest dynamika firmy, zdobyte nagrody i certyfikaty.

     
 

 

 

 

 

 

GAM – Ambasadorem Polskiej Gospodarki w kategorii „Partner firm zagranicznych”

 

Celem konkursu jest zwiększenie zaangażowania polskich przedsiębiorców w promocję Polski na arenie międzynarodowej, jako wiarygodnego partnera gospodarczego.

 

 

   
   

Medal Europejski dla naszej marki toreb PP.

 

Marka toreb z polipropylenu (PP) tkanego została wyróżniona Medalem Europejskim w 2014. Medal w tegorocznej XXV edycji konkursu otrzymaliśmy za design limitowanej edycji toreb ekologicznych wykonanych z polipropylenu tkanego. Medal Europejski to ogólnopolskie przedsięwzięcie organizowane przez Business Centre Club, Ministerstwo Spraw Zagranicznych i Honorowy Patronat Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego. Celem tego przedsięwzięcia jest wyróżnianie oraz promocja wyrobów i usług oferowanych przez firmy działające na terenie Polski, pobudzenie zainteresowania standardami europejskimi i przepisami obowiązującymi w Unii Europejskiej, pobudzenie zainteresowania wielomilionowym rynkiem Unii Europejskiej wśród polskich przedsiębiorców, pobudzenie zainteresowania konsumentów i przedsiębiorców z krajów Unii Europejskiej Laureatami Medalu Europejskiego. Medalem Europejskim wyróżniane są wyroby i usługi, które odpowiadają standardom europejskim. Nominowany wyrób musi spełniać wymagane prawem normy, mieć odpowiednie licencje, patenty itp. Istotna jest dynamika firmy, zdobyte nagrody i certyfikaty.

   

 

 

 
Marka Greenbag oraz firma Gam okazała się Przebojem FMCG w 2010 roku w kategorii produkt ekologiczny.
 
Przeboje FMCG to ogólnopolski plebiscyt organizowany cyklicznie przez magazyn Życie Handlowe. Celem konkursu jest wyłonienie hitów sprzedaży, które w danym sezonie przyniosły handlowcom największe zyski. W pierwszym etapie konkursu jury oceniało zgłoszone produkty pod kątem ich innowacyjności, opakowania, adekwatności ceny do jakości, wsparcia marketingowego oraz dostępności. Za drugi etap odpowiadają detaliści. To oni wybierają produkty, które pozwoliły im zarobić najwięcej.  Popularność konkursu przejawia się m.in. w ilości zgłoszeń. W III edycji plebiscytu wzięło udział 187 produktów zgłoszonych przez 77 producentów i dystrybutorów, które zostały ocenione w 27 kategoriach. 
   

 

 

 
Produkty Greenbag oraz firma Gam otrzymały również nagrodę Pereł rynku FMCG?.
 
Perły Rynku FMCG to ogólnopolski konkurs organizowany przez Wiadomości Handlowe. Prestiżowe statuetki otrzymały 32 produkty w 27 kategoriach. Firma Gam otrzymała podziękowanie za działalność proekologiczną oraz pionierskie wprowadzenie toreb ekologicznych do sieci handlowych. Laureaci Pereł to prawdziwi zwycięzcy na rynku FMCG, ponieważ konkurs bazuje na wyjatowo obiektywnym pomiarze sukcesu handlowego nowo wprowadzonych na rynk produktów szybko rotujących. 
     
 

European Excellence Award

 

Kampania edukacyjno-promocyjna produktu Greenbag otrzymała nagrodę European Excellence Award 2009 r., w kategorii Launch. Nagroda przyznawana jest za wybitne osiągnięcia w dziedzinie komunikacji oraz PR co udało nam się osiągnąć w minionym roku wspólnie z firmą PR. Działania podjęte w ramach kampanii przyczyniły się do rozpoczęcia ogólnopolskiej debaty nt. problemu toreb jednorazowych, jako pierwsi zastosowaliśmy metody marketingowe dla promowania ekologicznych zachowań na zakupach.

     
 
 
 
Marka Green Bag Natural i firma Gam w 2009 roku otrzymały nagrodę JOY Trendy w kategorii Styl Życia. Celem konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie produktów, które wyznaczają nowe trendy zgodne z filozofią JOYa.
 
 
 
 
 
     
 
 
 
Produkty marki Greenbag oraz firmy Gam otrzymały Eko-laur konsumenta:
 
Laur Konsumenta o jeden z największych projektów konsumenckich w kraju. Jego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w kilkuset kategoriach. Konkurs Laur Konsumenta to prowadzone na szeroką skalę, ogólnopolskie badania satysfakcji klientów. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu - są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła jest bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. Konkurs nie klasyfikuje wielkości sprzedaży, lecz opinie mówiące, który produkt postrzegany jest jako najlepszy.
 
 
 
 
     
 
Odkrycie w ramach programu Laur Konsumenta i Klienta
 
Torby ekologiczne firmy Gam otrzymały tytuł Odkrycie 2008 w Programie Laur Konsumenta i Klienta w 2008 roku.
 
Tytuł "Odkrycie Roku" przyznawany jest w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Badania mają na celu określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów i usług. Pod uwagę brane są przede wszystkim znajomość danego produktu, jego innowacyjność na rynku oraz opinie na temat samej marki. Jednym z elementów konkursu jest również głosowanie czytelników.
     
     

 

 

 
 
 

Ten serwis używa plików Cookie. Dalsze przeglądanie oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików Cookie. Czytaj więcej....